De oplossing
Hoe hebben wij het aangepakt
Na eerst een inventarisatie te maken van de doelstellingen en uitdagingen hebben wij ons geconcentreerd op het hoofddoel: zoveel mogelijk mensen zich laten aanmelden voor het Incubator Program. Hierbij hebben wij gekeken wat in dit geval de doelgroep is. En die doelgroep was startende en vooral jonge ondernemers met veel ambitie. Hierdoor hebben wij gekozen voor een korte maar energieke promo met jonge ondernemers die centraal staan. In samenwerking met Bottomlines hebben wij ook gekeken naar hoe wij inhoudelijk de kijkers kunnen triggeren en enthousiasmeren door te klikken.
Het resultaat: veel aanmeldingen en een vol traject!
Een doeltreffende promo
Als resultaat hebben wij een snelle enthousiasmerende promo gemaakt die inhoudelijk ook sterk is. Er is gebruik gemaakt van verschillende sprekers die in vlot tempo de kijker door de video loodsen. Dit heeft ervoor gezorgd dat het traject snel vol zat met aanmeldingen en er zelfs en selectie moest worden gemaakt.