De oplossing
Hoe hebben wij het aangepakt
Als eerste hebben wij samen gekeken wat het doel van de bedrijfsfilm is. Aan de ene kant moest de film het proces verduidelijken en een kijkje binnen het bedrijf en werkwijze nemen. Aan de andere kan is het belangrijk dat er een gunfactor en vertrouwen wordt gecreëerd. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat iedereen van het familiebedrijf aan het woord komt en een deel van het proces uitlegt. Ook hebben we een extra versie gemaakt van 1 minuut die meer succes heeft op social media door een los samenvattend interview af te nemen waarover de juiste al opgenomen beelden zijn gemonteerd. Hierdoor is er efficiënt met het budget omgegaan.
Het resultaat
een Doeltreffende bedrijfsfilm
Het resultaat is een vlotte sympathieke bedrijfsfilm waarin alle familieleden hun deel van het proces uitleggen, versterkt met de juiste (drone)beelden. Naast het proces goed in beeld te brengen hebben we er ook voor gezorgd dat het duidelijk is wat Van der Vijver voor hun klanten precies kan betekenen, eindigend met een Call To Action naar de website.
Gerelateerde cases
Misschien ook interessant voor jou
Van der Vijver
Een bedrijfsfilm van het bedrijfsproces van een familiebedrijf + een korte 1 minuut versie voor social media.